Min fredagskväll.

Igår blev det en lugn fredagskväll, åkte hem till Magnus vid halv nio tiden. Då beställde vi pizza och tittade på massor av Joey avsnitt. Det är så roligt! Det blev lite presentöppning för Magnus mamma som fyllde 60 år i tisdags också. Det var Veronica, hans syster som hade köpt lite av varje så jag och Magnus ska ge pengar till henne för det. Blev bäst så, jag har sådan dålig fantasi när det kommer till att man ska köpa presenter till folk när de fyller år.


De här godisarna stod och väntade på mig igår när jag kom till Magnus. De är så grymt goda! Han jobbar ju på arlanda och då får han handla på taxfreen (inte sprit och tobak), de finns ju bara där vad jag vet. Så nu är min helg gjord, sitter och äter på dem nu :).. Mums! Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback