Hej!

Jag tänkte att det vara dags för ett nytt inlägg nu. Det var riktigt längesen jag skrev så det är väl på tiden. Det som har hänt sedan sist är att jag har börjat övningsköra, har kört 8 gånger på körskolan och det går bra. Om jag hade fått bestämma så hade jag varit klockren på att växla ner i svängar men det är jag ju inte. Aja jag har som sagt inte kört så många gånger så det kommer väl. Jag längtar verkligen tills jag har mitt körkort, och jag hoppas att det inte kommer ta allt för lång tid för mig att komma dit.

Annars har jag jobbat rätt intensivt, för det mesta i boländerna. Det känns rätt bra att jobba där nu men det är såklart alltid roligast att jobba på gränby. Det är ju där man känner sig som hemma. Nej nu ska jag sätta igång med disken här hemma. Familjen kommer hem imorgon efter två veckors semester i Turkiet och då skall det vara fint i köket! Ush de kommer vara sjukt bruna, de är sådana där personer som bara behöver sitta i solen i 5 min och sedan är de skit bruna. Tänk om man hade det pigmentet då hade jag mått bra. 

Nej nu ska jag kila som sagt. Kanske hörs snart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback