Godmorgon!

Nu är det måndag och första dagen på veckan, undrar om jag kommer klara av att inte göra av med några pengar. Det är nämligen mitt mål, att inte göra av med en enda krona den här veckan. Vi får väl se hur det går.. Jag hörde att det skulle bli värmebölja den här veckan och när man tittar ut genom fönstret och ser allt regn som faller ner så känns det riktigt långt bort faktiskt.. Jag har inte ens några skor att ha på mig när det regnar ute, alla mina sommarskor läcker igenom konstigt nog. Mitt enda val är mina puma gympaskor och det känns inte så lockande. 

Idag blir det inget solande för min del, jag tänkte dra in till stan och sola på solpalatsen innan jag börjar jobba. Men på grund av det underbara vädret så skippar jag det. Snart måste jag ta tag i mitt sol maraton, jag måste blir sjukt brun till när vi åker till gotland känner jag.

Aja det jag kommer göra idag är att sitta här tills jag ska göra iordning mig vilket är om en timme. Sedan ska jag åka till jobbet och jobba 15-20.15 och sedan ska jag hem och kanske träffa Helena en stund. Inte så speciellt händelserik men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback