Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Nej igår blev det ingen utgång för min del.. Men jag hängde med hem till Moa, det blev ingen grillning heller. Vi fixade maten i köket istället och det var mumsigt det med. Jag åt hamburgare med bröd, riktigt gott. Det blev lite förfest för Moa och Helenas del, vi andra drack vatten. Sedan fick jag skjuts av Sofia vid 12 tiden hem till Magnus.

Det var så himla skönt att vakna upp idag utan att vara det minsta bakis. Jag mådde som en prinsessa.. Och inte nog med det jag sparade in pengar också genom att inte gå ut vilket alltid är bra, jag är expert på att göra av med onödigt mycket pengar ute på krogen. Det är något som jag måste skärpa till mig med. Idag har det inte hänt mer än att jag har jobbat i åtta timmar, dubbelt betalt är det också eftersom det är söndag så det känns bra.

Sara tog massor av fula bilder igår på "förfesten" så jag tänkte att jag skulle lägga upp lite sedan när jag fått dem. Nu ska jag försöka hitta någon bra onlinebutik med fina klänningar. Något tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback