Jaha, tack...

Igår fick jag en rätt rolig komplimang av en kund på jobbet när jag stod i kassan. Hon höll nämligen på och fifflade med nåt i sin väska och så tittar hon upp och frågar om jag redan hade dragit hennes kort och lagt kläderna i påsen. Jag svarade att jag hade gjort det och då säger hon "Aa men gud vad bra, sådant där tycker jag om, när det går snabbt. Det är så jobbigt när de i kassan står och tittar på när korven kokar.. (antar att det skulle vara någon form av en metafor).." Mitt svar blir tack och så börjar jag små skratta lite.. Hon fortsätter att prata lite om att det kan ta en sådan tid ibland och sedan går hon. Det är alltid roligt med lite uppskattning från kunder på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback