Godmorgon!

Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att klockan ska bli tolv, det är då jag börjar. Jag hade min körlektion kl 9.00 - 9.45 det är därför jag är här så tidigt, om jag hade åkt hem hade jag bara hunnit vara hemma i en halvtimme så då kan jag lika gärna sitta här istället. Har precis köpt ett badlakan på hemtex, det var 50% (som vanligt) så det blev väldigt billigt. Ja, jag vet att jag inte skulle göra av med några pengar den här veckan men jag håller faktiskt min budget så det var okej. Jätte härlig och mysig är den iallafall och det behövs alltid ett fint badlakan. Fick precis ett mail från gojane, de har skickat mina skor nu. Jag längtar tills de är här hos mig, hoppas de kommer nästa vecka iallafall. Då hade jag varit glad!


.
Den mörklila köpte jag

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur mkt kostar det och beställa där ifrån? Vad är portoavgiften? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback