Tisdag i en bubbla

Ännu en dag på jobbet :) .. Det var inventering så det var lite klurigt när man stod i kassan, man fick ha koll på vad som var inventerat och inte. De saker som inte var det var man tvungen att blippa in själv. Hoppas jag gjorde rätt, men det tror jag :) ! Den här dagen har gått riktigt fort, det känns lite som att jag har gått i en bubbla hela dagen. Jag har haft koll på vad jag gjort men ändå har jag gått och tänkt massa, vilket kan vara bra för mig.

Nu sitter jag med världens ondaste nacke, är verkligen i behov av en massage! Det är inte kul alls, försökte nyss att massera mig själv men det gick inte så bra. Jag sitter även och väntar på att kanal 5 ska lägga upp kvällens avsnitt av Carolina Gynnings program, men de gör det ju aldrig :( ..   Jag hade nämligen inte möjlighet att titta på det för att min mammi skulle titta på bridget jones dagbok. Vill se Carolina nu! Kanske skriver något mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback