Nytt år, nya saker att pricka av!

Ända sedan jag tog studenten vilket var för ca ett halvår sedan har jag haft lite smått ångest över vad jag ska göra med mitt liv. Det är så mycket man ska göra och mycket man vill göra. Hur ska man hinna? Jag har fått någonslags ålderskris redan nu! Man vill ju få så ut så mycket som möjligt med sitt liv och inte sitta på ålderdomshemmet och ångra att man inte gjorde saker när man var ung. Här är min lista över de saker jag har lite smått ångest över och som enligt mig borde prickas av:

* Körkortet (har inte ens körkortstillstånd)
* Jobb (måste få en anställning, har bara extra just nu)
* Eller ska jag börja plugga, och med vad?
* Plugga upp min matte
* Flytta hemifrån!!
*  Eller ska man flytta utomlands och jobba/plugga där?


Nu tog jag inte med att resa runt och så men det är ingen ångestframkallande faktor i mitt liv precis. Reser gör jag åtminstonde 1 gång om året och tänker fortsätta med det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback