Måndag

Är väldigt nöjd över att jag lyckades tvinga upp mig kl 10 på en ledig dag (nu är jag ju inte ledig men börjar kl 18). Det är inte något jag brukar göra, jag brukar sova på hur länge som helst. Bara för att jag kan! Det enda problemet är: vad ska jag göra nu? Rummet är städat, har läst ut min bok, alla jobbar och den som inte gör det ligger säkert och sover just nu. Det blir nog datorn ett tag, vet dock inte vad jag ska göra här. Har tröttnat rätt mycket på datorn, jag förstår verkligen inte mig på de personer som kan sitta timtals och åter timtals vid den.  Vad gör de? När jag gått in på min mail, facebook och tittat runt lite bland bloggar så är det stopp. Nåt tips på hur man underhåller sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback