Måndag

Nu har jag precis ätit frukost, två äggmackor blev det. Mums! Ska snart hoppa in i duschen för att göra iordning mig. Jag ska nämligen förbi Helena vid 1, 2 tiden, vet dock inte vad vi ska göra men Linda har kommit hit så vi ska iallafall träffa henne :) .. Efter detta ska jag åka iväg och jobba mitt jättepass vilket innebär 3 timmar hehe. Det är iofs väldigt skönt för nästa vecka ska jag jobba 14 dagar i rad och då är det inte 3 timmars pass inte. Jag är dock ingen person som tycker att det är jobbigt att jobba så mycket, jag tycker att det är rätt skönt. Men det är nog väldigt mycket för att jag trivs med de som jobbar där och självklart trivs jag med vad jag jobbar med, så det blir liksom ingen börda. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes i kroppen efter man jobbat 14 dagar i rad men det tar man igen :)

Ikväll efter jobbet ska jag hem till Magnus. Det ska bli mysigt, hoppas han laddar ner en film så man kan ligga under täcket och äta popcorn :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback