Jaha..

Igår var jag förbi banken och beställde nytt kort eftersom mitt slutat fungera igen. Det var knappt ett halvår sen jag fick ett nytt, det beror antagligen på att jag nästan aldrig har kontanter på mig. Drar alltid kortet när jag ska betala överallt så magnetremsan blir väl utnött, tycker dock att det går för fort? Aja var iallafall förbi banken och valde ett VISA kort istället för maestro som jag hade innan, skönt! Nu kan jag använda mitt kort överallt vilket känns riktigt bra, det kunde man nämligen inte med maestro. Skaffade även internetbanken och telefonbanken så nu är jag fit for fight :)

Var till Frida igår kväll också. Vi bastade, tittade på tv och kikade runt på internet det var mysigt! Var jätte längesen jag bastade så det var skönt!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vilket kan vara bra. Måste verkligen vila upp mig, för imorn börjar mitt jobb-maraton :) .. Vilket jag inte alls känner ska bli jobbigt men alla andra verkar tycka det. Jag tycker snarare att det är jobbigare att bara sitta hemma när alla andra jobbar och står i, och nu när man inte har pengar den här månaden så känner jag att jag hellre jobbar och tjänar pengar än sitter hemma och ändå inte kan göra nåt. Nej nu ska jag göra frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback