Bo i Norge?

Jag börjar fundera på att dra iväg till Norge och jobba i februari och stanna där till maj. Två av mina vänner ska nämligen dit nu i januari och jobba, och jag ser nu en chans att haka på dem. Men det är så himla svårt, speciellt när man har pojkvän. Vi har pratat om det och han vill inte följa med men att han stöttar mig och väntar på mig om jag skulle välja att åka. Är så himla glad över att jag har honom och att han förstår mig. Vet inte vad jag skulle göra utan honom! Jag ska tänka på det lite mer, vet att det skulle bli riktigt svårt att vara utan honom, familjen och kompisarna. Men det handlar ju om 3, 4 månader så det kan nog gå :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag är glad över att jag har dig också älskling! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback