Onsdag

Idag jobbade jag 11 - 15, rätt skön tid faktiskt. När jag slutat mötte jag upp Magnus på stan för att åka hem till mig och hämta en klänning som Malena kanske ska låna av mig. Jag lämnade av lite kläder också, jag är expert på att lägga upp ett lager av kläder hemma hos honom. 

Efter detta var vi till upplysningen och bytte busskort, hade ett ungdomskort innan och skaffade mig nu ett periodkort.  Riktigt skönt, är så trött på att gå och ladda på busskortet flera gånger i månaden. Nu behöver jag bara göra det en gång i månaden och då kan jag även åka hur många gånger jag vill utan att jag behöver tänka på hur många resor jag har kvar. Sedan åkte vi till Gränby centrum, där vi fyndade två underlakan för 99:- styck. Det tycker jag är riktigt billigt speciellt när det är för dubbelsäng. Vi har bara haft ett rött stort lakan (som Magnus hatar) annars har vi fått haft vanliga lakan vilket inte har varit så roligt. På morgnonen är lakanen inte riktigt där de ska vara.

Resten av kvällen har gått till tv tittande :) och nu ska jag snart gå och lägga mig. Just ja, GRATTIS till körkortet Åsa! Fan nu är det snart bara jag kvar. Måste ta tag i dettta.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ÅSA

TACKAR ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback