Födelsedags shopping i sthlm

Igår var jag till Stockholm med min syster, för att köpa en tidig födelsedagspresent till henne från mig. Hon hade helt bestämt sig att hon ville ha en speciell adidas tröja med rasta färgerna på. Jag var väldigt osäker på om jag ville köpa den eftersom den kostade 500 kr och för att jag visste att hon behövde ett par jeans. Min övertalning om ett par nya jeans började på en gång när vi kom fram men hon vägrade, hon var helt omöjlig. Tillslut gick vi till adidas store och frågade efter tröjan och jag blev riktigt glad när personalen sa att de hade reat ut den för ett tag sen och att den var slut nu. Detta gjorde att vi äntligen kunde börja titta på jeans åt henne! Efter många jeansprovningar och några väldigt sura miner eftersom inga satt bra så hittade vi ett par riktigt snygga jeans på vero moda för bara 360 kr så det var perfekt. Jag blev nästan sugen på att köpa dem själv faktiskt.

Det enda jag köpte var en beige jacka från Zara, den är väldigt fin men vet inte om den kanske sitter för tajt. Det är öppet köp i 30 dagar så jag tänkte att jag skulle prova den lite till och se om jag vill ha kvar den eller om jag lämnar tillbaka den.

Jag måste åka till Stockholm igen nu när jag får min lön, var ju helt pank så det var inte så kul att gå runt och titta på allt fint som man inte hade råd att köpa. Det behövs verkligen en uppfräshning med nya kläder för min del, majoriteten av mina kläder är svarta eller gråa vilket är riktigt tråkigt. 

Ajaa vår sthlms dag var riktigt rolig faktiskt, det är kul att umgås med min syster. Det är inte så ofta vi hittar på saker tillsammans så när vi väl gör det tänker jag alltid att vi borde göra det oftare.

image328

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi borde åka till Sthlm och shoppa nån dag sen när lönen kommit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback