...

Igår blev det inte en heldag i sängen fast jag skrev att det skulle bli det. Jag åkte ner på stan och träffade Åsa vid 7 tiden och åt kinabuffé. Riktigt gott var det, och för en gångs skull åt jag inte så mycket att jag mådde helt illa efteråt. Jag mådde faktiskt bra när jag var på väg hem vilket inte händer ofta när jag varit där och ätit. Självklart var det riktigt trevligt sällskap också, jag tycker om att prata med Åsa :).. 

Imorn ska jag posta ett paket på posten. Det är mina converseskor som jag köpte för 2 år sedan och har använt ca 3 gånger som nu skall säljas. Äntligen! La upp dem på tradera och fick bud på 160:- vilket känns rätt bra, de tar ju ändå bara upp en massa plats och jag vet att jag inte kommer använda dem igen så det var ett bra pris tycker jag. Frida skall ta mig till posten, har ingen koll på vart man postar paket nuförtiden så det ska hon visa mig :) .. Sedan är det lunch på stan som gäller för vår del, mysigt.

Nej nu ska jag sussa så jag orkar gå upp imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback