Ännu en ledig dag!

Idag har jag varit ner på stan och köpt mig en datorväska. Jag tyckte verkligen inte om utbudet av datorväskor i denna stad, fanns bara svarta tråkiga. Inte alls några speciella eller snygga. Men det blev en svart som ser helt okej ut, den kostade 400 kr. Det tycker jag är dyrt för en datorväska men det är det väl värt då. Har liksom inget val jag kan ju inte springa runt med datorn i påsar när jag ska nånstans.

På kvällen var jag med min syster. Vi var ner till ica och hyrde en film, "I know who killed me"  med Lindsay Lohan. Den var faktiskt bra, jag var verkligen beredd på att den skulle vara skit dålig men det var den inte. Vi inhandlade även skagenröra, baguetter, godis och coca cola så det var en riktig myskväll!

Efter att vi tittat på filmen så skulle jag installera sims 2 på min dator men spelen var helt borta? Väldigt skumt, och alla i min familj påstår att de inte rört dem. De kan ju inte precis springa iväg själva så någon har ju uppenbarligen flyttat på dem. Irriterande att man inte ens kan erkänna att man lagt dem nån annanstans.. Aja hittar väl dem nångång.. 

image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback