Torsdag

Idag vaknade jag och Magnus av att hans snälla mamma kom in med nybakade lussebullar och pepparkakor på sängen. Hon ska alltid bjuda på massor av gott att äta, det uppskattar jag väldigt mycket. Efter att vi ätit det gick jag hem och gjorde iordning mig sedan åkte vi ner på stan. Såg ett par underbara högklackade pumps på Bianco som jag inte kan sluta tänka på. Jag får helt enkelt köpa dem imorn när jag är på stan, det finns ingen annan utväg för mig. Anledningen till att vi åkte ner på stan var för att vi skulle titta på julklappar och kanske köpa lite men det blev inte så. Har inte köpt en enda julklapp än men just nu har jag ingen aning om vad jag ska ge någon. Kommer nog på det snart.

Vi åkte till Gränby Centrum också och tittade lite där men det blev ingen shopping där heller. Tillslut gick vi hem till mig och lagade mat. Nu är jag jätte trött och funderar på att gå och lägga mig snart. Kanske ska titta på ett avsnitt av Sex and the city innan bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback