Min gårdag.

Igår träffade jag Pernilla, en jobbarkompis. Vi fikade på Gränby centrum på det nya fiket tror att det heter Barista.. Självklart drack jag en chai-latte, alltid lika gott. Vi satt och pratade massor om hur vi har det med jobb och så, vilket inte är mycket. Just nu känns det som att man söker och söker och söker jobb men att det inte leder någon vart alls. Tråkigt.

Senare på kvällen åkte jag hem till Helena, Sara kom också dit. Vi pratade lite om cuba (Helena åker dit på söndag) hon ska vara där i en månad. Kommer kännas jätte tomt utan henne här. Desperate Housewives var ju på tv också vilket vi såklart inte missade. Tycker inte att det är något roligt att de har säsongsavslutning här i Sverige när det inte är den riktiga. Det blir inte alls några spännande slut och sedan när vi sätter igång med den nya säsongen så går det kanske två avsnitt och då händer det en jätte stor grej eftersom den riktiga säsongsavslutningen är då. Knäppt.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 5 så jag kan gå iväg och jobba. Har ett sådant där jätte långt pass att jobba ikväll 17-20.15. Nej men man ska vara glad för det lilla man får, jag hade gått under om jag inte ens hade det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback