Lördag

Idag har jag jobbat i Boländerna, det var långa köer i kassorna hela dagen. Riktigt hektiskt. Jag trodde inte att det skulle vara det eftersom det är lucia. Trodde att folk skulle vara hemma och ta det lugnt med glögg, pepparkakor och lussebullar men så var inte fallet. Jag passade på att handla hårfärg och sådant eftersom man får sin fina personalrabatt, jag köper alltid för mycket onödigt bara för att det känns så billigt. Det är tur på det sättet att vi inte har kosmetik på Gränby.

Efter jobbet köpte jag de underbara skorna som jag skrev om innan. Jag insåg att de är sjukt höga när jag jämförde med de skor jag har sedan tidigare, får akta mig så jag inte bryter benen när jag använder dem. Det är nästan så att skulle vara värt det med sådana snygga skor på fötterna..

Vid halv 6 tiden träffade jag upp min syster på stan och vi åkte hem till mig. Vi har tittat på en Harry Potter film "Harry Potter och hemlighetens kammare" hette den som gick på 5an, har aldrig sett någon innan. Den var faktiskt bra, vill se fler av de filmerna. Sedan har vi mest tittat på tv och ätit gott. Hon ska sova här inatt, det är alltid lika trevligt med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback