Hejsan!

Tänkte passa på att skriva ett inlägg medans jag väntar på att min lunch blir värmd i mikron. Jag vaknade imorse av att min käre chef Marianne ringde och ville att jag skulle jobba, det ville jag ju såklart... Så nu sitter jag här, super mycket folk idag igen. Det börjar verkligen märkas att folk köper julklappar nu, det har ju varit så lugnt innan. Det är roligt när det är såhär tycker jag, är ingen person som tycker om att stå och hänga när jag jobbar.

Jag jobbar till 18 och sedan ska jag hem och inte göra något speciellt. Satt och knåpade på en ny jul design till bloggen igår men jag har råkat förstört den, så ska väl sitta och försöka fixa till den. Jag hoppas även att Magnus är kvar hos mig när jag kommer hem från jobbet, det är alltid roligare när man har sällskap. Nej nu ska jag äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback