Fredag

Igår var jag och fikade med Helena och Åsa på Waynes coffe, drack en super stor chai-latte. Får aldrig nog. Vi satt och pratade massor vilket ledde till att vi satt där i 2 och en halv timme ungefär, mysigt. Mia kom förbi, hon hade varit och färgat sitt hår. Det blev en livlig diskussion om hår och om alla produkter man köper för att få sitt hår att se bra ut.. Detta påminde mig bara mer om att jag verkligen måste färga mitt egna inom en snar framtid.

Vi gick en stund på stan efter fikandet, blev lite shopping för dem men inte för min del. Känner mig faktiskt rätt duktig även om jag behöver hitta åtminstonde två klänningar till alla kvällar som kommer gå till festande nu inom de närmsta veckorna.

På kvällen åkte jag och Magnus hem till Clara och tittade på Idol finalen, det var mysigt. Jag köpte med färska räkor, baguett, avokado, kycklingspett och massor av godis. Magen mådde inte så bra efter det, jag kunde ha skippat rätt många godisar på slutet där. Idol finalen var rätt förutsägbar, man visste hela tiden att Kevin skulle vinna. Men det har man ju vetat i alla dessa veckor, jag tycker att det är jätte roligt att Alice kom så långt. Jag tycker om henne jätte mycket, men samtidigt är hon inte på samma nivå som Kevin är. Han är en värdig vinnare och Alice kommer ändå få ett skivkontrakt så alla blir nöjda och glada..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback