Dan före dan före dopparedan

Nu är det bara två dagar kvar till julafton, tiden går så sjukt fort. Jag är inte helt klar med julklapparna än men ska köpa det mesta på Lindex imorn när jag jobbar, det blir lättast så.. Jag har iallafall fullt koll på vad jag ska köpa så att jag känner mig lugn. Det märks verkligen att det blir mer och mer folk ju mer vi närmar oss julafton i butiken, det var tillochmed lång kö kvart i nio innan vi skulle stänga idag. Det kan nog vara så att det kommer vara lika mycket folk imorn, hoppas.

Idag köpte jag en julklapp till mig själv, ett par nya jeans. Köpte exakt likadana som jag redan har men jag tycker ju att de är bra så det känns värt. Det knäppa är att jag köpte samma storlek som de jag hade sedan tidigare och nu får jag inte på mig de nya? Ska testa imorgon igen på morgonen, man är ju som smalast då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback