Vår studentskiva knäckte!

Vår studentskiva var hur bra som helst! Det var proppat med folk och alla var glada :) ! Jag har nog inte haft så kul på länge faktiskt! Nästan alla vänner var där och firade mig! De hade gjort en jätte gullig skylt där det stod grattis sabina på och så.. (Åsa har en bild på skylten på sin blogg)! Magnus hade stolt på sig den runt halsen nästan hela kvällen. Den försvann dock spårlöst senare under kvällen men vi har bildminnen från den iallafall :P ! Jag vill bara tacka alla mina vänner och Magnus som kom på min skiva :) ! Det uppskattade jag mycket :)

Här kommer några bilder från kvällen:

image160





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Tjejen!! Va fin du va på skivan!! Kul att det blev lyckat! Nu är det inte många dagar kvar i skolan. Sen får du slita hårt hos oss i sommar. Såg på schemat att du fått ganska mycket tider, kul!!
Ha det bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback