Studenten nästa!

Idag fick jag mina studentgrejer :D ! Vi skulle egentligen få dem utdelade på tisdag, men jag och mina vänner hörde att de låg inne på elevrådsrummet och väntade på oss så Clara ringde direkt till en i elevrådet så han kunde öppna och ge oss dem! Det var jätte snällt av honom!
image118
Här är mitt paket och det består av:                     
en diamantmössa
en visselpipa
ett glas där det står student 2007
en kapsylöppnare
en kondom
en penna
en korthållare med ingraveringen Sabina Asp
och ett par hipsters






Det är inte världens bästa bilder men ändå :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

värsta fiiin mössa!

Postat av: carro

åhh jsa vill också ta studenten och få studentpaket :(

2007-05-07 @ 16:25:47
URL: http://wcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback