Segis..

Har precis vaknat, känns som jag sitter i en bubbla just nu.. Mitt medvetande hänger inte riktigt med :P.. Igår var det iallafall Mors Dag, grattis mammii! Jag var dock hemma hos Magnus och åt middag för att hans pappa fyllde år. Det var jätte mysigt, vi åt fläskfilé med klyftpotatis och världens godaste sås mango och papaya tror ja den heter. Efter det fick vi jordgubbstårta *mumsiii*.. Så jag var helt mätt igår ville bara gå och lägga mig.. Men så blev det ju inte, tryckte i mig lite godis oxå :( ! Jag måste ta och skärpa mig med mina matvanor, min kropp kan inte må bra överhuvudtaget. Känns som det har samlats massa fett runt mitt hjärta :P !

Just ja filmen var skit bra!!Enligt mig iallafall :) ! Skulle lugnt kunna  gå och se den igen. Det var tydligen en del som tyckte att vissa saker var otydliga.. Det tyckte verkligen inte jag ? Jag förstod allting så om nån har nå frågor så kan ja svara på allt :P

Neee nu ska jag gå och titta om det finns nån frukost. Jag och Christina läste i Vecko revyn att 3 skivor ost var lika mycket som 12 kg lax eller vad det var.. Iallafall att ost var sjukt mkt fett :( så nu vill jag inte äta ost macka.. Får se hur det blir med det, det blir nog ostmackor ändå :P Det är ju så gott det kan man inte komma undan ifrån!

Nu blev det ett riktigt långt och onödigt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback