Lite party bilder

I fredags blev det utgång för min del. Jag gick ut med Åsa och Helena :) ! Det var skit skoj på förfesten men när vi väl var ute var det inte lika kul längre.. Det var så konstigt folk och väldigt lite för den delen.

Här är bilder från den kvällen:
image123

image124



Valborg var dock inte lika roligt. Det började med att jag jobbade från klockan 8 till 15.00 vilket var mycket skönt. Det känns bra att man inte bara gjorde av med pengar denna dag utan att man också tjänade pengar :) ! Halv 5 kom jag till grillfesten där Magnus var.. Maten och sällskapet var trevligt men det var så himla kallt, jag satt och darrade när jag åt så det var inge skoj. Efter detta drog vi till Seven ett kort tag så det blev även lite kort där :) ! Efter det hände det inte så mycket mer det blev lite små bråkigt för att en del i vårt sällskap var för fulla men så är det väl alltid. Det känns skönt att jag inte hade så stora förväntningar på denna dag :) !

Här är några bilder på mig, Magnus, Shivan och Shivans tjej Sara:
image125
 
image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback