Friday

Idag var jag med klassen i Sthml. Vi var först på cosmonova och sedan var vi och tittade på två design och grafiska skolor. Den första var inget för mig men den andra verkade ändå rätt intressant. Tråkigt att alla skulle klaga hela tiden bara, tyckte synd om våra lärare som försökte.. Men det uppskattas ju inte så ofta :( !

Ikväll ska jag gå på Fridas studentskiva på skarholmen :) ! Så ikväll blire partyyyy !! :D Ska snart förbi Åsa och börja me förfesten. Men ja har inte riktigt bestämt än vad jag ska ha på mig.. Har nämligen köpt en jätte fin tröjklänning idag i sthlm, men hade bestämt min klädsel igår med andra kläder.. Så nu har ja lite beslutsångest!

Aja får se hur det blir med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback