Deppar över att jag inte får se Pirates ikväll!

Fyra av mina kära vänner ska gå och se Pirates of the carribbean 3 "At world´s end" ikväll.. Jag vill också!! Men jag får inga pengar förns på fredag så mitt biobesök får bli på lördag istället.. Hur ska jag klara detta? Jag kommer inte kunna somna på fredag natt för att jag kommer vara så spänd :P haha!

Jag har sagt till dem att jag inte vill höra nånting om vad de tyckte om filmen, jag vill inte ha någon som helst förbestämd tanke om hur min filmupplevelse kommer bli :) !

Jag bad snällt till Sara att hon skulle hälsa till Jack Sparrow att jag kommer på lördag och träffar honom istället. Men hon vägrade?! Jag tror att hon är lite avis, jag har ju bildbevis på att jag redan träffat honom förut ;)

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback