Älsklings studentskiva!

I måndags var det Magnus studentskiva. Det var en riktig stressig dag.. Först jobbade jag på Lindex från 11-15 sedan solade jag och sedan skyndade jag mig hem. När jag var var hemma hade jag ca 40 min på mig att duscha, äta, sminka mig och fixa mitt hår. Men jag hann! Fick dock springa till bussen men det har ju ingen dött av. Förfesten var hos Elaine, det var jag, Åsa, Helena och Elaine såklart :) ! Det var riktigt skoj faktiskt.. Vi spelade öl spelet och berättade lite hemligheter om oss själva och så hehe!

Ajaaa väl inne på Birger Jarl där skivan ägde plats fick jag för mig att jag tappat bort mina pengar (som vanligt)..  Jag hämtade ut min väska ca 2 ggr från garderoben eftersom jag vara fast besluten om att jag skulle hitta dem.. Till slut hittade jag dem som tur var :) ! Det var faktiskt en riktigt rolig kväll.. Trodde inte att det skulle bli det men det var det :) ! Synd att Helena och Åsa åkte så tidigt bara :(

Här kommer några bilder från kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback