Vårkänslor

Idag hade jag på mig min skinnjacka och mina nya vita vår skor, jag kände mig jätte fin :P ! (Jag fick komplimanger av dem på lindex hela dan :) ! ) Det är så härligt när man inte behöver packa på sig massa kläder för att man ska gå ut en sväng. Hörde på nyheterna bara att detta härliga vårväder kommer försvinna på söndag :( ush ! Jag måste bara tilläga att jag gick från stan till Gränby Centrum imorse, jag känner mig jätte duktig.

Tanken idag var att jag och Åsa skulle gå på ett step up pass 17.30 men så blev inte fallet. Vi träffades på stan enbart för att vi skulle gå och träna, men ingen av oss hade ork. Istället för att vara duktiga gick vi till McDonald's :P, kanske inte så bra men men :) ! Det blev en lilla menyn för oss båda. Nu kostar en lilla menyn 35 kronor det är helt sjukt! Jag kommer ihåg när den kostade 25 kronor :(, de håller på å smyghöjer priset med 2 kronor hela tiden. Nu får det faktiskt vara nog!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Utmanar dig! Läs mer på min blogg

agnes :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback