Utgång

Det blev utgång med tjejerna för min del igår. Förfesten var skoj men på Birger Jarl tyckte jag inte det var så roligt, det handlade nog mycket om inställning oxå + att jag fick så himla ont i magen och jag kunde knappt prata på slutet heller :S.. Det var lite konstigt. Jag skulle bege mig till Platina för och träffa Magnus och hans kompis bestämde jag och Magnus. Men eftersom han glömt sin mobil hemma blev kommunikationen mellan oss svår så jag satte mig på bussen och åkte hem istället. Det var nog lika bra det för när jag kom hem fick jag bara ännu mer ont i magen.. När jag kom hem gjorde Johanna (min syster) en jätte god baguette till mig :) ! Varför äta på McDonald's när man har en syster som fixar mackor åt en hihi :) !

Här är några bilder från förfesten hos Saris :)

Helena och sofia


jag och saris


jag, sarii och heleni


jag och sara


Camilla sofia och sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback