Torsdag

I hopp om att ingen annan i klassen hade pluggat till detta "läxförhör" gick jag in i naturkunskapssalen.. Som tur var det så :) ! Vår lärare sa att detta läxförhör tydligen inte var så viktig hon ville bara se om vi lärt oss något av lektionerna. Vi behöver inte ens få godkänt på det :S ... skumt.. hoppas det inte sänker ens betyg bara... Vi får väl se :) !! Efter vi gjort detta onödiga läxförhör var det dags att välja vad det ska stå på allas band i klassen på studentskivan tex: klassens clown.. hm.. Det var inte alls lätt med denna klass.. Det är så många som är neutrala och de som inte är det kommer man bara på dumma saker om :( !! Hoppas jag fick nå bra ... Jag kommer säkert få nå tråkigt.. Men men vi får väl se..

Det blev en kort skoldag idag på grund av att vi inte hade något att göra. Jag, Clara och Christina åkte ner på stan och åt mat istället :) ! Christina tjatade om att hon ville äta på "pikido" (det heter cupido) men jag och Clara vann med att gå någon annanstans hihi ! Alla tre åt grillad foccacia, det var jätte gott!

foccacia



Imorgon ska jag förbi Lindex och säga hej, och lämna in papper som de skall ha för att fylla i vad de tycker om mig under praktiktiden. Det känns lite pirrigt, jag vill ju göra ett gott intryck. Men det går säkert bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback