Stockholm :)

Åkte till Stockholm i lördags med älskling :) !  På kvällen tittade vi på melodifestivalen och åt bakad potatis och chips och drack lite grann! På söndagen gick vi runt på stan hela dagen, det var jätte mysigt. Jag blev även bjuden på min första vår glass hih! På kvällen blev vi bjudna på bio av magnus pappa, vi tittade på Blood Diamond. Den var riktigt bra, jag grät flera gånger. Det var nog den bästa film jag sett på länge, Leonardo Dicaprio var så bra. Han får en verkligen att börja gråta :P ! Jag rekomenderar filmen !

Eftersom filmen var så lång (2 h och 25 min) blev det väldigt sent, så det blev övernattning en natt till i Stockholm. På måndagen var vi uppe med tuppen och begav oss till Uppsala för att inta en ny vecka :) ! Den här helgen har varit jätte skön, det var verkligen kul att åka bort efter en veckas slit :) !

Blood Diamond

image57image55 
image59


Här är trailern : http://www.apple.com/trailers/wb/blooddiamond/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback