Söööööndag

Har varit en konstig dag idag om man tänker på vädret. Först var det värsta snöovädret, sen började det regna och sen blev det sol och ändå hyffsat varmt. Skumt det där.

Min vän Helena ska åka iväg till Rom nu i veckan och uppträda och så på en salsa festival. Så jag, Elaine, Sara och Helenas föräldrar fick komma och titta på när hon och hennes lärare repeterade deras dans idag. De var så duktiga :) ! Jag blir så stolt över Helena hon är verkligen hur bra som helst :) ! Hon kommer säkert ha jätte skoj där borta, det är folk från hela världen som kommer vara på festivalen  :) !

Nu sitter jag och Elaine på msn och diskuterar om vi ska gå och äta tacos på seven ikväll. Vi är i fullgång med att rabbla upp det positiva och det negativa med det. Hmm vi får väl se vad som händer :).. Det hade varit gott :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback