Lördag kväll och Söndag kväll :)

Igår var det jätte mysigt :) ! Först fick vi ett jätte dåligt bord på kinaresturangen, vi satt jätte nära ett annat bord och de vägrade dra in sina stolar så hon som jobbade där fick dra ut bordet från väggen för att vi skulle kunna sitta där.. Jätte konstigt att de inte flyttade in sina stolar :S ! Men efter nån minut kom tjejen och sa att ett annat bord hade blivit ledigt, och det bordet var mycket bättre + att det var nära till buffén :P ! Som vanligt ¨åt jag för mkt så jag mådde helt illa efteråt men det var det ändå värt hihi :) !

Efter att vi ätit gick vi till bion och tittade på filmen. Den var rätt så bra, det kändes inte att det gick 2 timmar vilket var mycket skönt.

Ajaa snart ska jag ner till seven och "fira" elaine, hon skulle egentligen haft en middag hemma men det blev massa krångel med det så vi ses på seven å äter tacobuffé istället :)! Vi blir rätt så många, vilket är jätte kul!

Ush imorn är det första dagen på praktiken! Jag är jätte nervös men det går säkert bra hoppas jag! Det vore skönt om den där tjejen som var hemma med sjukt bara i fredags är där imorn. De andra verkar ju inte ha så stor koll på att jag ska vara där, jobbigt om de inte vet vad jag ska göra. Nej men det där löser sig säkert. Nu blev det jätte mycket text hih ! Enjoy :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback