Helg igen...

Nu är det helg igen då.. Det känns som att veckorna går så himla fort. Jag har varit på Lindex i en måndad nu och det känns helt knäppt när man tänker på det.

Aja igår var jag på stan med min syster och med Magnus. Hon inhandlade:
ett par svarta jeans
2 linnen
en t shirt med nåt tryck på
2 huvtröjor
1 par skor
en bh
och smink

Det blev en lång lista :P.. Jag själv köpte ett linne som jag tänker lämna tillbaka. Vet inte ens varför jag köpte det från början, för jag var inte nöjd med det i affären heller. På kvällen var jag med Helana, Elaine och Sara :) ! Vi tittade på tv och umgicks och åt vindruvor, popcorn, chips och nötter :) ! Det var mumsigt!

Idag får jag se vad som händer, blir nog bara hemma. Ikväll ska jag förbi Fridas födelsedags förfest :P och sedan blir det utgång. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Har riktig panik över det! ajaa det får lösa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback