Fredag - en trist dag

Det var så himla segt att gå upp imorse, kände mig som en zombie som vandrade runt i lägenheten. Hade redovisning på vårt projektarbete idag, och det gick väl bra :) ! Lämnade inte in loggboken dock, det är bara jag som skrivit och i den står det massa kommentarer om hur jag tycker att det gått och i jagform så jag måste fixa det. Här kämpar man för gruppen! Var förbi Lindex oxå men tydligen var hon som jag skulle prata med hemma med sjukt barn och den andra personen jag frågade efter fanns tydligen inte :S ! Det var skummbolligt! Ska iallafall vaara där 10.00 på måndag så vi får väl se hur det går..

Ush jag får panik nu. Alla mina vänner ska ut på krogen + att magnus ska festa vad ska jag göra? Jag kan ju inte sitta hemma själv å dega på en fredag ush! Och det verkar inte så muntert över att jag kanske vill följa med ut.. aja får se hur det blir. I värsta fall får jag väl gå ut själv då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback