Blogg, blogg, blogg

Alla verkar ha en egen blogg vart man än tittar nu för tiden. Jag kommer ihåg att jag själv tyckte att det var lite töntigt med att ha en egen blogg om man är en helt vanlig svensson människa, utan någon form av kändisskap. Men jaa nu sitter jag här med en själv :P !  Jag har även fått med mig nåra kompisar :), men de är lite segbolliga med det än så länge.

Det här med blogg är jätte kul tycker jag. Jag älskar att sitta och läsa andras oxå :) .. Jag läser vissa bloggar dagligen. Ajaa det jag ville komma till var att även finalisterna till melodifestivalen har en varsin blogg på aftonbladets hemsida. Satt och läste runt lite nyss, det var faktiskt lite skoj :)


image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback