Äntligen helg :)

Nu har jag varit på praktiken i en vecka. Det har varit jätte kul faktiskt men som sagt mycket mer att göra än vad jag trodde att det skulle vara. Jag har hittat rätt så mkt som jag vill ha i affären. Jag brukar inte handla där annars men när man springer runt som en tok hela dagarna får man upp ögonen för gobitarna :) !

Trodde att jag och älsklingen skulle till Stockholm ikväll och vara själva i en lägenhet på södermalm, men hans pappi är i Norge så vi kan inte få nyckeln förns imorn :( ! Men det blir säkert bra det där. Det är nog skönast så annars hade vi varit i lägenheten sent ikväll och somnat på en gång :P  Ne nu sitter magnus och tittar vad jag skriver och då kan jag inte koncentrera mig :P


Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback