Tisdag

Nu har jag kommit hem från jobbet! Ska snart gå och lägga mig, ska träffa Elaine på stan imorgon. Och sedan börjar jag jobba 15 - 19.. Ska jobba på torsdag oxå, min lediga dag men jag kunde inte säga nej :P ! Hade bokat tvättstuga och allt, jag har verkligen inget rent just nu. Men mammi är snäll och ställer upp med tvättningen av mina 100 plagg ! Tur att man har mamma ibland :P ! Så det löser sig ändå..

Jag beställde kort från studenten igår så förhoppningsvis får jag korten nu i veckan. Det är mycket roligare när man har korten i handen istället för att titta på datorn. Måste köpa ett fotoalbum bara så det blir min nästa grej :) !

Nee nu känner jag att jag bara babblar på om massa onödigt och väldigt osammanhängande!

Byyyeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback