Ingen tid!

Fick precis en kommentar om att jag inte skrivit något inlägg på ett tag... Men jag har faktiskt inte haft tid. Först var det massor med studenten (bilder kommer läggas upp) och nu är det jobb hela tiden.. Har inte ens hunnit ringt farmor och tackat för pengarna. Men det måste göras väldigt snart! Min farmor är inte en sån person som man kan göra ett snabbt samtal till, hon pratar nonstop i 20 min och det har jag helt enkelt inte haft tid till :( !

Nu sitter jag på jobbet ska snart ut och jobba.. Stänger idag så jag kommer nog inte vara hemma förrän vid 10 tiden :S ! Då ska jag förbi Helena och ha lite räkkväll och kanske dricka vin :) ! Mysigt det blir jag, Helena och Åsa! Sedan imorgon blir det jobb igen 15 - 20.15.. Ska se om jag hinner lägga upp bilderna från studenten å så då :) !

Detta blev ett rätt så långt inlägg med bara massa strunt! Aja ska ut till kassan nu! Nästa inlägg blir inom en snar framtid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback