En helt vanlig dag :)

Träffade Elaine idag på stan och åt lite jordgubbar och cheesburgare vid ån :) ! Det var mysigt. Vi tittade på korten som kom imorse :) , jag beställde dem i måndags kväll. Så det gick riktigt fort. Sedan jobbade jag, det var riktigt mkt kläder vid provrummen när jag kom, så det var bara att börja med att få ut allt i butiken. Folk blir som galna när det är rea då kastar de kläderna omkring sig och inte bryr sig alls, knäppisar. Jag hittade även en binda i en av provrummen vilket inte var så trevligt. Jag förstår verkligen inte hur man tänker när man får för sig att kasta en använd binda på golvet, då tar man väl med sig den? Eller ? hmm..

Efter att jag jobbat gick jag förbi Magnus :) ! Vi tittade på lite filmer från justins konsert igår, han filmade med sin kamera.. Då blev jag ju ännu mer ledsen över att jag inte var där. Men Magnus mamma sa att det kanske kommer på tv nångång, hehe lillen det är ju inte samma sak :P ! Men gullig tanke :) !

Nu sitter jag hemma. Ska snart gå och lägga mig. Jobbar imorn me :).. Kanske skriver något mer onödigt inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback