Carolina Gynnings - Ego Girl -

image203Igår köpte jag Carolina Gynnings bok Ego girl. Hon är en person som verkligen visat för alla att hon inte är en blåst bimbo bara för att hon är blond och har (hade) silikonbröst . Jag har alltid tyckt om henne just för detta. Jag blir alltid glad när jag ser henne på tv, hon verkar alltid så positiv och trevlig och hon verkar vara en person som man alltid har roligt med. Så jag blev rätt så glad när jag såg hennes bok på åhlens för bara 69:- Det var som hittat!

Jag kunde inte slita mig från boken när jag väl börjat läsa den. Detta resulterade i flera timmars läsning och tillslut hade jag läst ut den. Hon har varit med om en hel del och det är både roliga och tragiska händelser hon skriver om i boken. Man blir chockad ett antal gånger över hur hon alltid lyckas komma upp på benen igen efter varje grej som händer.

Jag rekomenderar verkligen den här boken! Enjoy!


I Ego girl berättar "Big Brother"-vinnaren Carolina Gynning om sig själv. Om hur hon som tonåring kastades in i den internationella modellvärlden där hänsynslösa agenter inte skyr några medel. Hon talar öppenhjärtigt om våldsamma män, om kokainfester, om ätstörningar och om livet runt catwalken - men berättar också om hur rolig och glamourös hennes tillvaro ofta är.


Kommentarer
Postat av: Elaine

ååh får jag låna den o läsa den? :D

Postat av: Elaine

ååh får jag låna den o läsa den? :D

2007-06-18 @ 21:02:16
URL: http://etphonehome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback