I'm going to Stockholm

stockholm city


Nu sitter jag här med min ljus blåa morgonrock och väntar på att min macsara ska torka så jag kan fortsätta med sminkningen. Efter mitt beslut om att inte gå till skolan idag ringde jag till Elaine och frågade om vi kunde åka till Stockholm. Hon hade massor att göra men hon valde bort det för mig och sa att vi kunde åka! wiiieeee!!
 
Anledningen till att jag åker dit är för att köpa extansions som jag har tjatat om i över ett halvår nu. Jag får se hur det blir med det den här gången, jag har nämligen åkt till stockholm enbart för att köpa hår förut men kommit hem utan det. Annars ska jag titta runt på bal saker och njuta av Elaines sällskap.. Det var längesen vi träffades bara vi två så vi har mycket att prata om. Nej nu ska jag skynda mig, snart ringer hon säkert och säger att hon är klar.. !  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback