Första inlägget

Ja nu har jag oxå en blogg! Jag är tyvärr inte nöjd med designen men ska försöka fixa det väldigt snart. Problemet är att jag inte riktigt förstår hur html funkar, har suttit i en halvtimme med att försöka komma på hur man gör. Men med noll resultat! Såklart ...

Denna dag har det inte hänt så mycket. Jag och Christina var och solade efter skolan. Vi har köpt solkort på nautilus och planerar att hinna sola 7 ggr till den 10:e februari, så vi blir riktigt bruna till balen. Om jag ska vara ärlig så är jag riktigt trött på det datumet, det är det enda som tar upp mina tankar just nu. Och det är mer panikslagna tankar än glada tankar. Det är så mycket att fixa å trixa med fram till balen nu.! Ush!

Jag ber till gud bara att det blir lyckat och att det kommer mycket folk , annars vet jag inte vad jag gör. Får gömma mig nånstans kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback