En låååååång dag..

Igår blev det en hel dag på Nautilus för mig! Först tränade jag så att jag blev helt slut, sedan kom Christina och då simmade vi i en halvtimme och efter det blev det solning! Vi var klara halv 7 med allt detta och jag anlände dit kl 3, så det blev några timmar. Efter att vi varit duktiga bjöd Christina mig på kebab, kanske inte den bästa maten efter träning men det var riktigt gott så det var det värt. Det hade ju varit sämre om vi inte tränat å sen ätit kebab, om man tänker så så mår jag bra hih!

På kvällen åkte jag till min älskling. Trodde att det bara skulle bli vi två och massa mys men så blev inte fallet. Vi blev hämtade med bil av hans kompis å hade sedan en par dejt med han och hans tjej. Vi spelade monopol och tittade på lets dance. Det var skoj men man var rätt så trött så det blev många gäspningar  =) !

Idag blir det tyvärr ingen nytta gjord. Ska snart hoppa in i duschen å göra i ordning mig och sedan åka hem till bejbi och titta på film å äta chips å må bra hihi. Funderar på å sätta på mig min gråa klänning. Den är så skön att ha på sig men det kan dock bli lite för kallt. Jag får se hur jag gör =) ! Lite fin vill man ju vara en lördag som denna..

Tack för mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback