Duktig flicka :)

Igår fick jag hem brev om att jag kom in på mattekursen på komvux. Öppnade dock brevet 3 timmar innan kursen började så det var bara att skynda sig ner på stan å köpa block osv. Det är en kvällskurs måndagar och torsdagar så det där ju bra. Problemet är bara att jag tackat ja till massa tider på lindex under några av dessa kvällar. Vet inte hur jag ska lösa detta. Får se hur det blir. Men det känns iaf skönt att jag har tagit tag i detta. Ska snart ner på stan och köpa en mattebok. Har massa sidor som jag måste göra. Boken kostar 315:- , det kostar att vara duktig.

Ikväll blire paryt med Frida :) ! Vi ska till seven de fyller tydligen 2 år så det ska firas. Nej men nu ska jag ner till tvättstugan! Herråååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback