Torsdag

Vi sålde bäst av alla Lindex butiker igår så vi belönades med en jordgubbstårta idag :) ! Det var riktigt mycket folk som handlade idag också. Jag fick hoppa in och öppna en till kassa nästan hela tiden för att det var så lång kö, förstår inte vart alla har fått sina pengar ifrån bara. Det var faktiskt jätte stressigt men samtidigt väldigt skoj, jag tycker att det blir roligare för varje dag som går faktiskt :) !

Fick höra en tråkig sak idag.. När jag var på väg hem ringde mamma och berättade att farfar hade opererats för cancer 3 ggr och att han skulle gifta sig med sin sambo.. Jag blev jätte besviken över att han inte berättat nåt, samtidigt blev jag riktigt arg över hur hans sambo passade på att fria till honom nu när han är sjuk.. Ush vilken lycksökerska! Jag ringde honom när jag kom hem, självklart började jag gråta haha jag är jätte känslig.. Men han sa att det bara var bröstcancer och att de tagit bort det nu och att han skulle till Linköping för strålning imorn.. Han tyckte inte att det var något att "skryta om", men herregud det är ju klart att jag vill veta! Jag hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka, risken finns ju. Det skulle inte vara skoj om han dog :( ... Farmor är också jätte sjuk, hon går på morfin nu.. Hon orkar knappt gå upp och laga mat om dagarna.. Jag vill inte att de ska gå bort!

Iallafall, jag frågade om "bröllopet" också.. Då började han skratta och sa att vi får se hur det blir med det :) ! Jag hoppas att det inte blir nåt bröllop för det känns så uppenbart att hon bara vill åt hans pengar.. Vi får väl se hur det blir med det som han sa :) !

Nu tror jag att jag ska spela sims 2 lite granna och ha lite glada tankar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback