Torsdag - Nu är det lov!

                                   image77                                                    

Nu är det påsklov woohoo!!! Och om jag har tur kommer Lindex höra av sig i veckan om de behövs att jag hoppar in och jobbar :) ! Hoppas hoppas! Jag behöver verkligen pengar!

Imorn blire maskeradfest hos Claras Tobbe! Det är de två som är festfixarna. Det ska bli skit skoj.. Jag ska klä ut mig till super Mario hih! Vet bara inte hur jag ska lösa mustaschen men det kommer jag på :) ! Helena och Åsa ska komma oxå. De ska klä ut sig till bröderna fluff! Det är skit skoj, de har köpt stora peruker å så har de hyrt en tandemcykel som de ska komma cyklandes på haha! Jag hoppas verkligen att folk satsar med sina utklädnader annars är det inge skoj.  Åå jag längtar verkligen tills imorn!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback