Onsdag

Idag har det inte hänt så mycket. Praktiserade som vanligt, nu är det bara 3 dagar och en vecka kvar. Det känns helt sjukt att tiden har gått så fort. Det kommer kännas jätte konstigt att jag inte ska komma tillbaka dit nå mer och praktisera. Jag hoppas verkligen att jag kommer få jobba nåt där för jag kommer sakna alla jätte mkt, en del mer än andra :).. Men så är det ju alltid..

Det kom en skit tjurig kvinna med sin dotter in på Lindex idag. Hon frågade mig om det fanns några byxor med resår i midjan och då visade jag ett par. Men de var inte hel långa så dem ville hon inte ha. Sedan skulle hon lägga sig i hur vi hade lagt jeansen och sa att vi hade lagt dem fel? Jag sa att vi inte hade gjort detta med en vänlig röst. Sedan drog hon upp ett par jeans i stl 140 och sa att det är helt sjukt att en 10 årig flicka ska kunna ha dem i midjan och att det inte var konstigt att alla är anorektiker nu för tiden.. Så frågade hon mig hur de tänker när de sätter storlekarna :S ! Jag svarade bara att det faktiskt inte var jag som hade tillverkat dem. Efter det muttrade hon om att de skulle försöka hitta nån t-shirt... Ush jag hatar otrevliga kunder, men det är bara att le och vara trevlig tillbaka även om det är väldigt svårt ibland.

Var nyss och solade med Åsa.. Jag ska försöka bli riktigt brun till sista april, alla studentskivor och studenten :) wohoo! Men jag blev inte så brun nu tyvärr.. Jag blev snarare grå på kroppen och illröd och fräknig i ansiktet. Hoppas det är bättre imorn när det har lagt sig :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback